duminică, 11 aprilie 2010

MOTO GIRL



Moda asta ne da mari dureri de cap.. Nu-i asa Emi? Intelegem ca ti-a luat daddy motor,dar nu ti-a spus sa porti colanti luciosi decat noaptea in club? Scuza-ne pentru indiscretie ,dar, unde iti este jucaria ?:)) Nu te lasa mami si tati sa conduci si ce te-ai gandit... sa faci poze cu echipamentul tau scump si sa le pui repede pe Facebook ca sa primesti 1000 de commenturi. Asta e doar una dintre problemele tale...

.... chiar crezi ca nu ne dam seama de "botikul" tau fals si slinos? Iar cerceii aceia... arati ca o vaca cu accesorii. Inafara faptului ca nu iesi niciodata nemachiata din casa si ca nu te-a vazut nici dracu naturala , cate lucruri ne mai ascunzi?!

15 comentarii:

  1. asta e urata cu spume ,nu merita postata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frate,daca tot comentati,macar nu mai jigniti,folositi alte expresii ca sa atingeti scopul.Nu e frumos din partea voastra,"Dragelor"!

    RăspundețiȘtergere
  4. Here's my input for today:

    "Libertatile fundamentale si Drepturile omului, dreptul la viata, libertate si siguranta"

    Desii sunt multe nu are rost sa le enumar pe cele care nu au nici o legatura cu ceea ce se scrie pe acest blog.

    - Dreptul la viata, libertate si siguranta (Asta e de baza deci trebuie mentionat pentru cultura voastra generala. Doar in cazul in care nu stiati.)
    - Dreptul de a nu fi supus terorii, tratamentelor si pedepselor inumane sau degradante (Nu se pune problema de pedeapsa aici dar de tratament inuman da.)
    - Libertatea de opinie si expresie (Gen nu te fute pe tine grija ce zice sau ce ce gandeste cineva atata timp cat nu te afecteaza pe tine in mod direct sau indirect intr-un fel in care tie nu-ti convine.)
    - Libertatea de adunare si asociere pasnica (Gen nu te fute pe tine grija cu cine o arde cineva atata timp cat nu atenteaza la siguranta nationala sau siguranta ta. Vezi comentariile la adresa "fetelor de la 11 H" sau "pitzipoanca de companie a lu miti")
    - Sa-si poarte propriul nume si sa-si exprime liber propria identitate (Adica nu ar trebui sa te intereseze pe tine ca X isi da cu 3 kile de fond de ten pe fata, cur, sau oriunde altundeva. Sau nu ar trebui sa te intereseze pe tine ca Y se imbraca in haine Armani sau trening Nike.)

    Si cel mai important:

    - Libertatea de a nu fi supus amestecului in viata intima, familie, casa sau corespondenta

    Lucru pe care voi il faceti pe acest blog fara nici un fel de constrangere.
    Faptul ca voi nu respectati drepturile omului nu este in nici un caz o chestie grava. This happens everyday to billions of people everyday.
    Si nici eu nu pot sa zic ca respect intru totul drepturile si libertatile fundamentale ale unui om sau altuia. Si eu de-a lungul vietii mi-am bagat pula in mama lu X, am zis de Y ca-i vai de mortii lui s.a.m.d.
    DAR... macar aveti tupeul si bunul simt s-o faceti stand fata in fata cu aceea persoana, chiar cu riscul de a suporta consecintele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii care este problema ta ? In primul rand esti prost :)) de ce? Pentru ca la inceput nu iti venea sa crezi ca scrii pe acest blog (gen vaaai eu sa ma murdaresc cu asa ceva ) ,iar acum te porcesti in ultimul hal si stai nonstop pe blog ca sa comentezi la toata lumea cu teoriile lu' peste. Noi incalcam drepturi? Inseamna ca tu nu traiesti pe acest pamant. Defapt, esti total paralel. Tu habar nu ai ce inseamna incalcarea drepturilor si cate lucruri mult mai nasoale se intampla in tara asta. Noi ,spre deosebire de tine ne amuzam pe seama pitipoancelor de la noi din liceu. Tu te ataci si te bagi in gura lupului degeaba. Mai devreme sau mai tarziu toata lumea barfeste pe oricine. Despre orice :) Problema este ca tu nu intelegi :). Si inca ceva ... te rugam sa numai accesezi site-ul pentru ca ni-l murdaresti ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. ba ce mascarici e baiatu asta nu am mai vazut asa ceva...vi cu copy paste de pe google cu drepturile omului si incerci sa tii lectii de moralitate si comportament adecvat intr-o societate. hai sa iti aduc aminte de un drept, dreptul la libera exprimare dupa cum am mai scris odata pe pagina ioanei, iar cei care au facut blogul nu le incalca niciun drept persoanelor care apar in pozele de aici...citeste "Terms of Use and Privacy Policy" cand iti faci un cont pe orice blog si apoi vino sa vorbesti de drepturi...

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand, te sfatuiesc sa inveti sa scrii, analfabetule sau analfabeto(dupa caz), inainte sa te apuci sa iti faci blog..cred ca ti-ar fi de folos :)
    In al doilea rand, probabil tu nu posezi nici o oglinda, din moment ce iti permiti sa lansezi asemenea comentarii jignitoare la adresa altor persoane.
    In al treilea rand, ma bucur ca iti permiti sa ii jignesti si pe parintii acestei fete, pentru ca asa pot sa spun si eu ca mi-e mila de sarmanii ma-ta si tac-tu..cand ai o creatura ca tine la usa casei nu prea mai poti sa te mai bucuri de viata.
    Prin postul asta nu ai facut decat sa iti arati prostia si invidia.
    Ma repet : INVATA SA SCRII, ANALFABETULE! ( Si da, eu stiu sa scriu..intamplator fac o facultate care imi impune acest lucru)
    Ma faci sa imi fie rusine ca am absolvit Rosetti.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ guess who

    Normal ca am venit cu copy paste coaie ca doar nu stau sa scriu de mana tot. Sunt si-o roman deci am o anumita lene in mine, mai mica sau mai mare, depinde de moment.
    Nu stau sa citesc "Terms of Use and Privacy Policy" la absolut nimic pe care ma inregistrez. De lene iar.
    Cat despre numeroasele mele greseli gramaticale, nu stiu cat de numeroase sunt... daca sunt asa de multe precum spui tu... pula mea... pare rau dar nu am citit noul DEX, poate ca ar trebui.
    Nu inteleg sensul cuvintelor? Atat in romana cat si in engleza? Daca eu sunt prost si nu inteleg, te rog frumos, explica-mi tu.
    Nu am pretins in nici un fel ca am terminat liceul. Cine nu intelege sensul cuvintelor in romana?

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Fergie & Lady Gaga

    In primul rand sunt prost... ok, sa zicem.
    In al doilea rand nu ma atac. Eu spre deosebire de tine incerc sa port un dialog ca doar suntem oameni nu animale. Desi tu nu arati ca ai fi om, sau macar un om normal, eu tot incerc sa port un dialog cu tine.
    Stii tu ce se intampla in tara asta ca sa-mi ti lectii de viata in legatura cu ce se intampla in Romania? Tu esti un mucos/ o mucoasa care n-are altceva de facut acasa decat sa imprastie cu noroi virtual.
    Si sa inteleg ca mi-ai raspuns si la intrebare. Cu asta ajutati voi lumea prin intermediul blogului? Ca va amuzati pe seama unora? Macar de se amuzau toti, macar de erati funny. Dar daca pe mine nu ma amuzati si asta era scopu blogului astuia, pentru mine nu sunteti decat o sleata de pustani cu o gramada de frustrari adunate de-a lungul vietii.

    RăspundețiȘtergere
  10. vai capul ei fetita asta =)))) dak o vezi pe hi5 pare de 10 ori mai frumoasa fata de cum este in realitate. O iau baietii la fuga=))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Depinde de gusturile fiecaruia..poate unii o considera urata altii dragutza..fiecare e liber sa creada ce vrea..si sa isi spuna parerea..dar asta atata timp cat nu se ascund dupa diverse nume..cand cineva are ceva de spus,sa o spuna in fatza acelei persoane..nu in fatza unui calculator..Daca ea se simte bine asa..treaba ei..pt k fiecare se poarta cum vrea si cum crede atata timp cat ii e bine..conteaza mai intai parerea ei de sine,apoi a celorlalti.
    In final..nu aveti decat sa postati in continuare ce vreti..daca asta va doriti si va pasioneaza cu adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  12. mie chiar imi place mult poza aceea imbracata in echipament de biker.nu mi se pare pitzipoanca tipa..scuzati.ma,dar pe langa proastele de nura & Co. tipa asta e chiar foarte draguta si ok. parerea mea! astept noi postari!baieti cocalari nu sunt prin liceu?sa radem si de ei nu doar de pitzipoance

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ..:) am si eu o intrebare:ce satisfactie va da sa ii barfiti ? da,unele poate sunt pitipoance dar e problema lor. Stiu cum e sa se bage cineva,am patit-o si eu acum cateva zile cand cineva a luat poze cu mine de cand aveam 12 ani si a facut un hi5 unde ma face curva :)) ce pot spune..ma amuza atata prostie , dar ce sa fac..nu stiam ca altii imi poarta de grija! :)) ce proastelor credeti ca daca imi faceti un hi5 fals imi luati din ce am ?:)) nu scumpelor,tot ma bucur de tot ce am ,nu ca voi ,sa stati ca fraierele in fata unui pc..daca tot sunteti asa tupeiste(astea care mi-au facut hi5ul),ziceti-mi in fata ! si rezolvam ...dar cine sa aiba tupeul asta ? offf ma amuzati cu prostia voastra! :)) cine ma cunoaste,stie cum sunt asa ca degeaba..scrieti,barfeste tata inca o data si inca o data !:)) ....am scris asta pt ca blogul asta e tot "gossip" si nu cred ca atacati pe cineva cu barfele voastre.V-am pupat,bineteles pe cele care mi-au facut hi5 :)) pupiiiiiiii >:D< sa nu cumva sa ne vedem la tribunal =))
    Dana Caranica 12 H . (app de siteul asta,prima si ultima oara cand intru aici,nu am ce vedea).

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce-ati patit copii? Cat got your toung?

    RăspundețiȘtergere